motortriphans.reismee.nl

in republiek Congo

lang geleden een berichtje kunnen plaatsen. In Nigeria geen internet connectie. Daarna Kameroen ingereden. Schitterend land maar geen internet. Onverwacht kunnen we een hoop tijd winnen door via Gabon te rijden. Na ruim 5 uur aan de grens wachten kunnen we door. De laatste 50 km is horrible. Echt slechte weg met glijpartijen en valpartijen. Levert wel leuke foto op. Omdat mijn tablet ook de geest heeft gegeven probeer ik later via mijn telefoon wat foto's te verzenden. Inmiddels zijn we in Republiek Congo. Als het lukt willen we morgen hier het Angolavisum halen. Dat zou dan het laatste nodige visum zijn. Dan rijden via het andere Congo Kinshassa), naar Angola. Daarna volgt nog Namibië en Botswana en Zuid Afrika maar daar kom je makkelijk in. Morgen wordt dus wel spannend want als we niet krijgen moeten we echt meer dan een week omrijden en ook nog over beroerde wegen met wat onduidelijke politieke spanningen. Nu zitten we in een voor hier luxe hotel, voor ons ook duur hotel, maar met internet. Een hoop geklets van mijn kant, jullie berichtjes nog niet eens kunnen lezen, maar dat probeer ik vanavond te doen. Groetjes van ons allemaal en jullie sterkte in het koude kikkerlandje (waar al die Afrikanen graag naar toe zouden willen).

Reacties

Reacties

José

Hans, ik hoop dat het lukt met het visum. Het begint dus al op te schieten.
Goede reis verder met hopelijk geen valpartijen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!