motortriphans.reismee.nl

opnieuw onverwacht

opnieuw een onverwachte gebeurtenis, gelukkig niet zo ernstig als eerder.

oNa onze overstap in Parijs maakte het vliegtuig na zo'n 1.5 uur vliegen rechtsomkeert ivm technische problemen. Op het vliegveld werden we begeleid door 10-tallen zwaailichten en brandweer auto's maar gelukkig geen verdere ellende. We kregen een hotel toegewezen, en nu zitten we opnieuw te wachten op een vliegtuig dat ons naar Lome gaat brengen. Hopelijk aan het einde van de dag in wat warmere omgeving. SJullie sterkte met de koudegolf in NL.

Reacties

Reacties

Henk en Heleen

Pfffff, Hans en Raoul, wat een schrik.
Wat zullen jullie geschrokken zijn!
Gelukkig is het goed afgelopen!!
We denken aan jullie en hopen nu op een voorspoedige reis! Sterkte met wachten en zo....
Lieve groeten,
Henk en Heleen

Els van der Steen,

Hoi Hans en Raoul,
Ik lees net jullie avontuur, gelukkig is het goed afgelopen maar ik denk wel dat jullie toch wel wat benauwde ogenblikken hebben gehad.
Mij lijkt het een heel enge, nare ervaring hoor.
We gaan er altijd zo vanuit dat het allemaal goed gaat, maar zoals je ziet alles moet wel werken. Gelukkig heel goed afgelopen.
Hadden jullie een goed hotel? Ik neem aan dat jullie naar Parijs terug zijn gevlogen.
En nu hoop ik dat jullie inmiddels op de plaats van bestemming zijn aangekomen.
Ik belde gisteren Jeanette om te horen hoe of wat het met jullie ging en was verbaasd te horen dat jullie al weer weg waren. Maar het is wel te begrijpen Moeder begraven en gedaan wat er gedaan kon en moest worden.
Hoop wel dat het jullie goed zal doen om zo met elkaar weer verder te kunnen gaan.
Rest mij niets dan jullie alle goeds toe te wensen.
Ook een veilige, verdere reis toegewenst.
Hartelijke groeten,
Els

Jeanette

Ha motorboys,

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn in Lomé.
Zijn jullie alweer een beetje gewend aan de warmte daar?
Nu verder met de visumtocht, een paar gaan er lukken weten jullie al, maar de rest............, blijft spannend.
Groetjes Jeanette

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!