motortriphans.reismee.nl

oud en nieuw in Lome

Een heel gelukkig nieuwjaar allemaal. Op naar 2018 om maar alvast een vooruitblik te geven. Wij hebben het gevierd in Lome, de hoofdstad van Togo. Ligt aan de Atlantische Oceaan, dus niet verkeerd. Nou is vieren wel een te groot woord geweest want op een enkele verdwaalde knal na doen ze er niet veel aan. Nieuwjaar darentegen vieren ze een hele week met overdag harde muziek en de nodige knallen. Mijn Frans is inmiddels behoorlijk verbeterd, ik weet nu bijvoorbeeld: bonne annee, cava en tres bien. Toch goed dat we dicht bij strand zitten want het is behoorlijk warm aan het worden. Anders dan de gladheid in NL begrijp ik. Wij houden het op 29 graden in de nacht en 34 overdag. Vandaag gaan we proberen weer wat visa te scoren, anders kunnen we tot in Benin rijden en moeten dan de motoren terug verschepen. Zou jammer zijn. Na vandaag weten we meer. Wordt vervolgd!

Cool

Thera en Jan

Hoi Hans, bedankt voor je nieuwjaarswensen. Jij en de andere motorrijders natuurlijk ook alle goeds toegewenst en voor nu... een goede voortzetting van jullie trip! We zijn inmiddels wel nieuwsgierig naar het paspoort (en een beetje jaloers op al die stempels ;-) Succes met de visa! Groetjes, Thera en Jan

Henk en Heleen

Lieve Hans, Raoul en andere mannen,
Een heel goed en gezond nieuwjaar!
Doe voorzichtig en 2018 is nog ver weg.
Succes met de VISA scoren.
Hier alles goed op een verkoudheid na.
Groetjes, Henk en Heleen

Fran

Een gelukkig & veilig 2017 voor jullie!