motortriphans.reismee.nl

binnengevallen in Togo

Valt niet tegen. Grenspassage duurt slechts enkele uren. Meeste tijd kost nog er achter te komen welke beambten we allemaal een stempel moeten laten zette. Er zijn verschrikkelijk veel belangrijke mensen bij een grenspassage. We hebben gelukkig een paar mensen, Raoul en Roel, die een woordje Frans spreken. Soms kan je echter beter een domme tourist zijn. Maar inmiddels hebben we een hotel gevonden met warme douche, internet, koud bier en we zitten nu in Togo. De bedoeling is om in Lome td proberen een visum voor DR Congo te krijgen. Ghana is niet gelukt, die doen verschrikkelijk moeilijk, als Lome niet gaat lukken moeten we inNigeria iets zien te proberen.In elk geval nog honderden kilometers weg, we genieten nu vaniedere dag en elk mooi landschap of plaatselijk contact. Dank voor al jullie berichten, het is leuk om zo af en toe iets van jullie te horen. I nmiddels begint ons paspoort behoorlijk vol te lopen met allerlei stempels, visa of andere info, hopelijk houden we genoeg pagina;s over voor volgende landen.Togo heeft tot nu goede wegen, mooie infrasructuur maar wel veel stof die het zicht wat beperkt.Maar...........we genieten!!!!!!!!

Koen en Jose

Hallo Hans en Raoul,
De reis is altijd weer verrassend zien we, maar jullie gaan voor avontuur nietwaar?
We wensen jullie een goede jaarwisseling (benieuwd wat je daarvan merkt) en een voorspoedig 2017!

jeanette

He hallo mannen,

Het is gelukt om Lomé te bereiken zag ik. Ben heel benieuwd hoe jullie de jaarwisseling gaan beleven daar.
Misschien wel met een duik in de Atlantische Oceaan ;-)
Ook in 2017 nog veel avontuurlijke belevenissen met elkaar en hou ons op de hoogte. Fijne jaarwisseling vanavond.

Lieve groetjes Jeanette