motortriphans.reismee.nl

overwinteren

vertrek uit NL met rukwinden en regen.

Saint Quentin bereikt.Dan een dagje met regen tot Orleans. Daarna voor de verandering even droog, maar ja voor we Bordeaux bereikten weer in de spits en in de regen.

Maar.... daarna hopen we Spanje binnen te rijden. Nou, dat is gelukt. Met de hele dag kou en natte ellende tot en met strooiwagen aan toe. Slechts 300 km gevorderd maar toch volslagen gesloopt.

Er zijn mensen die willen overwinteren in Spanje. Nou ik dus echt niet.. Maar....we hebben nog lol, zin in het vervolg (vooral als het droog en warmer zal worden) en alleen vandaag wat haperingen aan de mortor door de nattigheid. Als het lukt wat foto;s van de Pyreneen in wintervacht.

Op Africaallroad.com kan je via de link adventureriders kijken of we nog een beetje opschieten.

Hopelijk komende dagen wat vlotter dan tot nu toe. Met 2 dagen willen we toch in Gibraltar zijn. Nou de groeten maar van Bert, Roel, Joris, Sef, Raoul en mij.

Henk en Heleen

Hoi Hans, Raoul en andere stoere mannen. Brrr, dat was geen leuk ritje met al die regen en kou.
Vanaf nu wordt het weer vast beter! Goede reis! Veel plezier ook.
Lieve groeten uit Alphen

ellen

Hoi motormannen,
Fijn dat we jullie reis kunnen volgen via deze berichtjes.
Het eerste stuk was koud, hoe waren de nachten in jullie tentjes langs de kant van de weg?
Goede reis verder.

Jaap en Ingrid van Hagen

Dag motormuizen,
Europa nog niet uit of al een hoeveelheid belevenissen. Je denkt bij zo'n tour aan stralend weer maar zo te lezen even anders. Maar na de overtocht in het Afrikaanse landschap gaat dit echt veranderen.
Wij vliegen morgenochtend om 10.00 naar Rwanda en daarna iets terug naar Entebbe in Uganda. Ik kijk wel even uit mijn raampje met de juiste vliegroute hoe het jullie vergaat.
Hopen daar jullie als WiFi ons niet in de steek laat te blijven volgen. Natuurlijk zijn jullie begin januari welkom bij Noa's Ark. Zorgen dat de koffie met roleggs klaar staat. Hans weet precies de motoren daarheen te dirigeren.
Heren het gaat jullie goed en denk aan veiligheid, hygiene
en de welbekende rusttijden. Groetjes allemaal.
Speciaal voor Hans en Raoul een hartelijke groet vanuit een zonnig maar koud Alphen a/d Rijn.

Hans Heijerman

Hey Cool Guys, (lees, koele mannen...)
Behoorlijk afzien de eerste week. Succes verder op deze bijzondere trip. Het kan niet slechter meer qua weer. Toch?....