motortriphans.reismee.nl

tot in cotonou

onze ober

Reacties

Reacties

Netty

Beter de ober dan de kok

Els van der Steen

Hoi Hans en Raoul,

Een berichtje vanuit Alphen. Van Jeanette gehoord dat gelukkig alles goed is met jullie.
Maar wat een avontuur, en jullie vertellen natuurlijk lang niet alles, wat begrijpelijk is.
Ik hoop dat het nu wat rustiger is. Kun je wel echt genieten nu ? Ik had je nog gedag willen zeggen, belde Jeanette maar jullie waren net weg.
Wat waarschijnlijk ook het beste is geweest. Wat een verhaal over dat dorp met die phytons. Ik zou doodsbang zijn dat weet ik wel.
Als jullie terug zijn maar een avondje organiseren met het vertellen van verhalen en foto's bekijken. Die jullie gestuurd hebben zijn zo leuk.
Mannen ik wil jullie het aller, allerbeste toewensen en verder een voorspoedige reis en behouden "vaart".
Hartelijke groeten Els

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!