motortriphans.reismee.nl

verderop in Zuid-Afrika

inmiddels begin ik me al een inwoner van Zuidafrika te voelen. Zonder navigatie weet ik redelijk de weg in Cape town en ook op andere plaatsen als Kaap de Goede Hoop en Cape Agulhas. Veel uitnodigingen omte braaien afgeslagen en momenteel aan het tourist spelen op andere plaatsen. We moesten natuurlijk ook in Oudshoorn neerstrijken en daar hebben we afgelopen dagen rondgehangen. Geen spoor van Alphense activiteiten of betrokkenheid maar wel een aardig plaatsje met struisvogel boerderijen en mooie grotten. Morgen zou het 40 graden worden dus we gaan richting kust. De Gardenroute moet heel mooi zijn dus we gaan die richting op. Als het te warm ? wordt duiken we de Indische Oceaan in als er tenminste geen haaien rondhangen. Ik mis mijn motor wel erg. Een dame naast mij die opmerkingen heeft over mijn rijstijl. Achter aansluiten als het druk is. Smerig heet als dat ding in de zon heeft gestaan. Geen reuk van bomen en struiken. Zo kan ik nog wel een uurtje doorgaan. Jeanette erbij is natuurlijk wel weer heel leuk en we genieten volop. Afgelopen week in Stellenbosch zagen we Sef en Roel. Natuurlijk hadden die een wijnproeverij gedaan. Zij genieten ook volop. Allemaal motorbikers zijn dus veilig en wel in Cape-town gearriveerd. Nu nog even nagenieten.

Reacties

Reacties

Koen en José

Fijn weer wat van jullie te horen. Geniet van alle mooie dingen - en van elkaar.
40 graden zeg, hier zijn we blij dat het op Lente lijkt.

Heleen

Mooie foto's!!
Nog even genieten (dat doen jullie zo te zien en te horen) en neem wat zonneschijn mee naar Nederland.
Lieve groeten,
Henk en Heleen

C&A

Hans, je kan proberen om Jeanette achter op de motor te krijgen. Zo te lezen heb je argumenten genoeg om haar over te halen.(-: Succes!!!
Geniet van de vakantie, maar vooral van elkaar.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!