motortriphans.reismee.nl

robbeneiland

Vandaag een bezoek aan gevangenis op Robbeneiland gebracht. Niet heel bijzonder maar de plaats heeft natuurlijk wel een bijzondere aantrekkingskracht vanwege de historie. Foto's uploaden lukt echt niet momenteel dus jullie zullen een keertje in Alphen langs moeten komen als jullie geïnteresseerd zijn. Het is een mooie omgeving maar voor de gevangenen waarschijnlijk minder aantrekkelijk. We mochten er niet met de motor op. Dus gedroegen weons als echte toeristen die in een groep samengedrevende geijkte foto's gingen maken. Maar ja, je kunt niet altijd een voorkeurs behandeling krijgen. Op het meest zuidelijke puntje van Afrika, Cape Agulah, kregen we ruzie met politie omdat we met de motor wilden poseren. Geen mooie foto's maar met enkele agenten op erop. In Holland maar kijken of ik die er met fotshoppen af kan krijgen. Wordt vervolgd. Morgen nog naar Tafelberg en daarna motor wegbrengen. Dat zal gehandicapt aanvoelen. . Morgen wordt ook slechts 25 graden verwacht dus ik zaleen fleecenack meenemen. Maar we blijven genieten!!!!!

Thera en Jan

Hoi Hans en Raoul, we hebben de afgelopen maanden genoten van jullie verhalen en foto's. De thuisreis komt weliswaar steeds dichterbij, maar gelukkig kunnen jullie nog een paar weken afscheid nemen! We wensen jullie nog veel plezier toe in Zuid-Afrika, zeker ook met Jeanette erbij! Fijne tijd nog, t.z.t. een goede reis naar huis en graag tot ziens in Alphen aan den Rijn. Groetjes, Thera en Jan