motortriphans.reismee.nl

eindbestemming Cape-Town

Jullie denken misschien" problemen met de motor, of met Bosjesman of schorpioenen of cheeta's" , we hebben ze allemaal gezien. Grootste probleem was internet beschikbaar heid. Zelfs in een land als Namibië is het niet vaak voorhanden. Inmiddels hebben we dus echt Kaapstad bereikt. Na Angola werd het steeds meer vakantie achtig. Bijna niet voor te stellen dat Namibië in Afrika ligt. Het is meer een stukje Duitsland. Wel schitterend maar ook overal toeristen. Ik zal nu eerst proberen wat foto's te uploaden

Thera en Jan

Hallo Hans, Raoul en de anderen, gefeliciteerd met het bereiken van het doel! We weten niet helemaal meer wat de planning was (als jullie die al hadden ;-), maar we dachten dat het sneller was dan verwacht. Fijn dat jullie goed en gezond zijn aangekomen! Nu is het vast wel even wennen aan de drukte in de stad, maar geniet van het mooie Kaapstad en omgeving, zeker ook de moeite waard. Nog veel plezier gewenst! Lieve groeten, Thera en Jan

Bas Bakelaar

Bedankt voor de verslagen en foto's. De ervaringen zullen vooral tussen jullie oren zijn opgeslagen. Mooi dat alle hindernissen om de eindbestemming te halen overwonnen konden worden. Lijkt me een heerlijk gevoel! Geniet er nog even van.

Els van der Steen

Hallo Hans en Raoul,

Fantastisch! Gefeliciteerd met het behalen van jullie einddoel. Zo wat is het, in mijn optiek, toch snel gegaan zeg.
Oh wat een belevenissen en wat een foto's!!
Ja en nu dan toch gaan denken aan de reis naar huis. Het weerzien met de geliefden.
Wat zal dat fijn zijn.
Maar eerst nog even genieten toch?
Hartelijke groeten en tot ziens. Els

Henk en Heleen

Wat fijn, dat jullie er zijn!
Kunnen jullie nog een paar weekjes (of is het inmiddels dagen) genieten van Zuid-Afrika!?
Nog een fijne tijd daar en dan zit het avontuur er toch echt op.
Groeten, Henk en Heleen

Koen en Jose

Fijn te horen dat jullie ondanks hindernissen het doel gehaald hebben. Proficiat!
We wensen jullie nog een mooie afronding daar.

C&A

Fijn dat jullie je doel hebben bereikt. Geniet nog even van Kaapstad en omgeving en tot ziens in Nederland.