motortriphans.reismee.nl

kerst

Dank voor kerstwensen. Hiervandaan iedereen ook goede feestdagen toegewenst. Vandaag hebben we ons Togo visum binnen gekregen. Het visum voor Nigeria is aangevraagd. Als het zijne excellentie, de consul belieft, krijgen we morgen, na een een interview toestemming om het land in te mogen. Crazy. Als die binnen is vertrekken we naar Ouabodayouad of zoiets, de hoofdstad van Burkina Faso om daar visum voor Ghana aan te vragen. Die hebben we weer nodig om in Accra visa voor Cameroun, Congo en mogelijk Angola aan te vragen. Een hoop gedoe in elk geval, maar dat hoort bij deze manier van reizen denk ik dan maar..

Foto;s uploaden vannacht ging ook al niet omdat de internetverbinding zo traag is dat hij de bestandjes niet geladen krijgt. Hopelijk op een later moment.

Groet van Bert, Joris Thiago, Raoul, Sef, Roel en mij.

Thera en Jan

Hoi Hans en Raoul en de rest ;-)
Jullie avontuurlijke reis wordt op de voet gevolgd, indrukwekkend hoor! Jammer dat het met de foto's even niet wil lukken, maar het verhaal maakt veel goed. Wat een gedoe met de visa, hopelijk verloopt alles uiteindelijk naar wens en kunnen jullie de trip zoals gepland vervolgen! Goede kerst toegewenst en een fijne jaarwisseling. Bijzonder om dat daar met elkaar te beleven! Succes weer met de reis en blijf gezond! Lieve groeten, Thera en Jan

Henk en Heleen

Hoi Hans, Raoul en andere mannen,

Mooie en bijzondere foto's!
Jullie vallen wel op, zo te zien. ;-) lekker rustig ontbijen op de vroege ochtend... We wensen jullie goede kerstdagen, die wel heel anders dan anders zullen zijn.
Lieve groeten,
Henk en Heleen

Els van der steen

Ha die Hans en Raoul,
Wat een belevenissen toch. Je verhaal leest als een spannend boek. Wat een gedoe om al die visa geregeld te krijgen.
Ik wil jullie goede Kerstdagen toewensen en ook een leuke jaarwisseling zo ver van huis.
Heel, heel bijzonder allemaal.
Blijf gezond. Verder heel veel succes met jullie reis.
Lieve groeten,

Els

Cor en Arriënne

Hai Hans en Raoul en de rest van het team,
Wat een avontuurlijke reis.
En wat een gedoe om die visums te krijgen, maar gelukkig wel wachten op dat papiertje in een zonnige omgeving.
We wensen jullie prettige Kerstdagen en een spannende oud en nieuwjaarviering. Ik ben benieuwd in welk land dit allemaal gaat gebeuren.
Sterkte met het eten, drinken en slapen en heel veel reis plezier verder met z'n allen.
Groetjes