motortriphans.reismee.nl

zwervers

we zijn echte zwervers geworden. Geen dag op dezelfde plek. Soms zomaar een plekje in de natuur, soms een camping, soms een hotelletje. Maat komende dagen zal het vaker luur natuur worden. Door westelijke Sahara is niet veel. Voortaan berichten via mijn telefoon want de tablet heeft het ook begeven. Niet veel tekst dus maar hopelijk mooie foto's. Ik zag dat Ria daar ruimte voor heeft gemaaktt. Hopelijk gaat dat lukken. Groetjes uit een eindelijk zonnig Marokko.

Thera en Jan

Hoi Hans, we volgen natuurlijk jullie avontuur! Lastig dat de techniek soms te wensen over laat, maar gelukkig gaat het met jullie goed. Nu pas de 1e lekke band... valt ons reuze mee ;-) Veel succes en plezier nog en doe weer voorzichtig! Groetjes, Thera en Jan

Jeanette

Hallo Sahara-gangers,
Heel wat zandkorreltjes gezien de laatste dagen?
Wij hadden hier ook wat zand op straat, met een beetje zout erbij, ietsje anders dan bij jullie :-}. Van heel veel mensen hier de hartelijke groeten en een aantal zijn er best jaloers op jullie. Een hele mooie avontuurlijke reis verder. Liefs Jeanette

Frances

He lieve mannen, ook aan de Sahara komt een eind ;-). Reis veilig verder! X Fran